sobota, 9 czerwca 2018

A może piętrusek ...

W rozmowie z znajomą zaproponowałem jej aby do pokoju swoich chłopaków kupiła łóżko piętrowe, zamiast dwóch pojedynczych, które miała zamiar kupić w bliskiej przyszłości. Usłyszałem w odpowiedzi, że boi się aby dziecko, z górnego materaca nie spadło, bo to jednak spora wysokość, czasami nawet ponad metr od poziomu podłogi.
Jednak oglądają łóżka piętrowe odniosłem wrażanie że jej obawy są bezpodstawne. Łóżka tego typu posiadają wysokie barierki co w zasadzie stanowi barierę nie do przejścia dla śpiącego dziecka. Po drugie szukałem informacji o wypadkach tego typu, ku mojemu zaskoczeniu w zasadzie nic konkretnego nie znalazłem.
Spójrzcie na to łóżko, czy wyobrażacie sobie jak dziecko załóżmy 4 letnie mogłoby wypaść przez te wysokie barierki, raczej niemożliwe.
łóżko 3 osobowe piętrowe drewniane

1 komentarz:

  1. Fajna sprawa. My się zastanawiamy właśnie jaki materac dla dziecka wybrać, bo robimy mały remont :)

    OdpowiedzUsuń